اسانس بادام خوراکی
بازرگانی امید واردات و فروش اسانس بادام خوراکی با کیفیت مناسب در خدمت شما عزیزان می باشد.قیمت خرید این کالا با ما در تماس باشید.

اسانس بادام خوراکی

بازرگانی امید واردات و فروش اسانس بادام خوراکی با کیفیت مناسب در خدمت شما عزیزان می باشد.قیمت خرید این کالا با ما در تماس باشید.

یکی از بهترین و مفیدترین مواد مغذی برای انسان ها می باشد که دانشمندان از اثرگزاری مطلوب آن موارد زیادی را ذکر کرده اند که به اختصار به آن می پردازیم.

موارد مفید اسانس بادام خوراکی

این محصول بخاطر داشتن ریبوفلاوین و ال-کارنیتین می باشدو همچنین  آلانین برای رشد و عمکرد بهتر سلول ها درون مغز بسیار مفید واقع می شود.

در مورد بیماری کم خونی افراد می توانند با مصرف این ماده چون دارای آهن فراوان درونش هست تولید کننده هموگلوبین باشد و برای کم خونی اثر خوبی ایجاد کند.

بخاطر داشتن کلسیم برای بهتر شدن استخوان ها که باعث ایجاد پوکی استخوان می شود مفید می باشد و بخاطر فسفر می تواند برای دندان نیز مفید باشد.

اسانس بادام خوراکی در محصول مصرفی روزانه

در خیلی از مواد  مصرفی روزانه از این مصحول بسیاز مغذی و مفید و خوشمزه استفاده شده است که از آن موارد می توان به بیسکوییت ، شکلات ، نوشیدنی ، دراژه ، ویفر و خیلی خیلی موارد دیگر هم  اشاره کرد.

مشتقات بادام خوراکی برای ورزشکاران

ورزشکاران از این محصول به وفور بخاطر منبع سالم و غنی پروتئین و همچنین کربوهیدارت انتخاب می کنند.مخصوصا کره بادام زمینی در ورزشکارانی که توده عضلانی مورد نظر هست مانند بدنسازی مصرف زیادی دارد.

این کره بادام زمینی چون حاوی ویتامین E است و دارای آنتی اکسیدان زیادی هست.

باعث کم شدن کلسترول درون بدن می تواند شود  و در نتیجه از عارضه ها و بیماری های قلبی نیز جلوگیری کند.

اسانس بادام خوراکی برای پوست و مو

این ماده دارای اسید لینولئیک گلیسیرید می باشدکه برای پوست و جلوگیری از خشکی آن بسیار توصیه شده و در خیلی از کرم ها و مواد آرایشی و مراقبت پوست استفاده شده است.

داشتن ویتامین E  برای شاداب سدن پوست تاثیر خوبی دارد و همچنین برای درمان زخم و خراش های پوستی در مواد تسکین دهنده استفاده می شود.

در روغن های ماساژ نیز از این محصول استفاده می شود و در برخی از روغن های ماساژ کودکان برای رشد عضلات نیز تاثیر گزار می باشد.

فرمول و مواد اولیه
نحوه تولید در کارخانه